Czytelnia

  • Półka higieniczna

    Poniedziałek, 21 listopada 2011

    Artykuły higieniczne takie jak podpaski, wkładki czy tampony oraz papier toaletowy i chusteczki higieniczne należą do kategorii produktów szybko rotujących. Zadbajmy więc o dobranie odpowiednich artykułów na półkę oraz właściwe ich ustawienie. Czytaj więcej »

  • Zdobyliśmy serca i podniebienia Polaków…

    Poniedziałek, 21 listopada 2011

    O szerokim portfolio produktów, licznych nowościach i dynamicznym rozwoju firmy opowiada Christian Hron, Dyrektor ds. Marketingu Zott Polska Sp. z o.o. Czytaj więcej »

  • Młoda, piękna, zdolna… Gra w serialach i teatrze, śpiewa, tańczy, jest ambasadorem znanej marki odzieżowej. Działa w wielu dziedzinach życia społecznego udzielając się charytatywnie. O tym co uwielbia jeść i dlaczego kupuje w małych osiedlowych sklepikach – z Olą Szwed rozmawia Monika Dawiec Czytaj więcej »

  • Tradis chce być liderem dystrybucji FMCG

    Sobota, 01 października 2011

    Rozwój organiczny, fuzje i przyłączanie kolejnych podmiotów oraz nieustanne ulepszanie oferty handlowej – to plany Tradisu na przyszłość. Przedstawia je Kazimierz Mars, nowy Prezes Zarządu Tradisu Czytaj więcej »

  • Sklep z ubezpieczeniami

    Sobota, 01 października 2011

    Obiekt chroniony – informację tej treści można znaleźć na większości witryn sklepowych, ogrodzeń, hurtowni i magazynów w Polsce. Ale czy poza alarmem i bacznym okiem kamery monitoringu, stróża lub ochroniarzy, nad bezpieczeństwem finansowym firmy czuwa też odpowiednio dopasowana do niej polisa? W Polsce – nie zawsze. Czytaj więcej »

  • Doskonale znamy naszych klientów…

    Sobota, 01 października 2011

    O ofercie produktowej i indywidualnym podejściu do klienta z Cezarym Furmanowiczem, Dyrektorem Działu Marketingu Selgros Cash&Carry rozmawia Tomasz Pańczyk, Redaktor Naczelny miesięcznika Hurt & Detal Czytaj więcej »

  • Chwila przyjemności

    Sobota, 01 października 2011

    W sezonie sprzyjającym sprzedaży deserów mlecznych podpowiadamy jakie rodzaje tego typu produktów dostępne są na rynku, jak często są konsumowane i jakie smaki warto mieć w sklepie... Czytaj więcej »

  • Specjalnie dla kobiet

    Sobota, 01 października 2011

    O tym, w jaki sposób sprostać kobiecym wymaganiom, specjaliści nie tylko współczesnej psychologii mogliby napisać tomy poradników. Ciężko jest utrafić w gusta pań, bowiem kobieta zmienną jest niczym piórko na wietrze… Sprawdźmy, jakich produktów oczekuje na sklepowej półce wymagająca klientela płci pięknej! Czytaj więcej »

  • Marki TZMO warto mieć!

    Sobota, 01 października 2011

    Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA to polska firma, która w ciągu kilkunastu lat z lokalnego przedsiębiorstwa zbudowała działającą na wielu rynkach grupę kapitałową. Dziś TZMO SA to wiodący producent i dostawca artykułów higienicznych, kosmetycznych oraz wyrobów medycznych na rynek światowy. Firma posiada swoje fabryki w Polsce, Rosji, Ukrainie, Indiach oraz... Czytaj więcej »

  • Wielkie porządki

    Sobota, 01 października 2011

    Szykując się do świąt Polacy gruntownie sprzątają swoje domy i mieszkania. Dlatego czas przedświąteczny wiąże się ze wzmożonymi zakupami we wszystkich kategoriach rynku chemii gospodarczej. Czytaj więcej »

  • Domowe wypieki

    Sobota, 01 października 2011

    Tradycyjnie, jak co roku, w okresie przedświątecznym mocno wzrasta sprzedaż produktów do pieczenia i dekoracji wypieków, a także ciast w proszku. Czytaj więcej »

  • Do smażenia i pieczenia

    Sobota, 01 października 2011

    W święta Polacy więcej pieką i smażą. Ciasta, mięsa, ryby – do przygotowania wielu świątecznych potraw niezbędne są masła, margaryny, mixy, oleje oraz oliwy. Pamiętajmy, że w tym gorącym okresie rośnie sprzedaż markowych produktów, nowości i większych opakowań. Czytaj więcej »

  • Świąteczne niezbędniki

    Sobota, 01 października 2011

    Sól i pieprz, produkty uniwersalne, ziołowe mieszanki oraz specjalistyczne przyprawy do konkretnych dań – te towary możemy dopisać do listy przedświątecznych niezbędników. Oprócz nich pamiętajmy o różnego rodzaju sosach, dressingach oraz zupach z proszku, zwłaszcza czerwonym barszczu. Czytaj więcej »

  • Elegancja słodyczy

    Sobota, 01 października 2011

    W okresie świątecznym konsumenci chętnie wybierają produkty Premium, o wyszukanych i unikalnych smakach. Słodycze najwyższej jakości często pełnią funkcję podarunku bądź poczęstunku dla rodziny i przyjaciół, stąd w sklepie nie powinno zabraknąć słodkości z najwyższej półki, które umilą magiczne, bożonarodzeniowe chwile. Ważna jest też odpowiednia ekspozycja. Czytaj więcej »

  • Mięsne i rybne przysmaki

    Sobota, 01 października 2011

    Spożycie mięsa w Polsce będzie stopniowo rosło. Dobre perspektywy ma zwłaszcza rynek drobiu. Również dania gotowe i ryby wykazują duży potencjał wzrostu. W czasie przedświątecznym pamiętajmy o produktach Premium. Już od listopada niektóre kategorie produktowe odnotowują znaczące wzrosty sprzedaży, a kulminacją jest oczywiście dwutygodniowy okres poprzedzający same... Czytaj więcej »

  • Świąteczna kawa i herbata

    Sobota, 01 października 2011

    Kawa i herbata to podstawowe produkty, których zabraknąć nie może w żadnym sklepie spożywczym. Zbliżający się sezon zimowy przyniesie zwiększone obroty w tym segmencie. Dodatkowo przed świętami pamiętajmy też o produktach Premium w tych kategoriach. Herbaty i kawy z wyższej półki są nie tylko smacznym uzupełnieniem posiłków, ale także idealnym pomysłem na... Czytaj więcej »

  • Gorączka świątecznych zakupów

    Sobota, 01 października 2011

    Święta Bożego Narodzenia są oprócz Wielkanocy jednym z najważniejszych wydarzeń w roku. Ciepła, rodzinna atmosfera, kolęda, opłatek, choinka, prezenty i oczywiście wyśmienite dania – na to czekamy wszyscy. Czytaj więcej »

  • Tu zakupy dają radość

    Sobota, 01 października 2011

    Maciej Niedziółka, Właściciel sklepu Kredens z Otwocka, nagrodzony przez sieć eLDe Złotym Koszykiem, w kategorii „Najlepszy Sklep” – skutecznie konkuruje na rynku detalicznym z innymi punktami handlowymi z okolicy. Jakie są powody, dla których uważa, że warto prowadzić biznes z siecią eLDe? Pyta redakcja HURT & DETAL. Czytaj więcej »

  • Produkty na miarę

    Sobota, 01 października 2011

    O podwójnym jubileuszu, szerokim portfelu marek i ważnej roli prasy handlowej z Przemysławem Libionką, Dyrektorem Sprzedaży ds. Rynku Polskiego TZMO SA rozmawia Monika Dawiec Czytaj więcej »

  • .

    Sobota, 01 października 2011
  • P&G została wyróżniona w rankingu na najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce opracowanym przez Antal International. Firma zajęła 1 miejsce w kategorii firm FMCG oraz 5 miejsce w rankingu ogólnym. Czytaj więcej »

  • Mniejszy sklep to oszczędność czasu

    Poniedziałek, 26 września 2011

    Branże muzyczna i aktorska, w których pracuje to jej pasje. Dzięki nim realizuje marzenia. Prywatnie ucieka od „gwiazdorstwa”. Dla przyjaciół wesoła i ciepła „Skrzynka”. Na początku przyszłego roku razem z mężem zostaną szczęśliwymi rodzicami. Dzisiaj Kasia Skrzynecka znalazła chwilę, żeby opowiedzieć nam o codziennych zakupach Czytaj więcej »

  • Konkurencyjność przez duże „K”

    Poniedziałek, 26 września 2011

    Na temat zmian na rynku detalicznym i rozwoju sieci eLde na przestrzeni lat – z Robertem Paździorem, Prezesem LD Holding, Polska Sieć Handlowa eLDe rozmawia Tomasz Pańczyk Czytaj więcej »

  • Sukces z nami!

    Poniedziałek, 26 września 2011

    O historii firmy, ręcznym pakowaniu herbat oraz o sukcesie napoju energetycznego Green-Up z Romanem Górnym, Prezesem Zarządu, Dyrektorem Generalnym „Herbapol–Lublin” S.A. rozmawia Maja Święcka Czytaj więcej »

  • Marka na miarę

    Poniedziałek, 26 września 2011

    Mnogość marek produktów w sektorze FMCG powoduje, że wprowadzenie kolejnej musi być poprzedzone dokładnie przygotowaną strategią. Zbyt pochopny launch nowej marki piwa, napoju energetycznego, czekolady, kremu czy proszku do prania może spowodować uzyskanie mniejszych od oczekiwanych korzyści lub też jej powolną śmierć. Czytaj więcej »

  • Idealny na kanapkę

    Poniedziałek, 26 września 2011

    Rok szkolny trwa. Do tornistra oprócz książek i zeszytów rodzice pakują swoim pociechom drugie śniadania. Kanapka z serem to smaczna przekąska podczas szkolnej przerwy. Podpowiemy Państwu jakie sery warto mieć w sklepie, by każdy z rodziców znalazł ulubiony przysmak dla swojego dziecka. Czytaj więcej »

  • Zakochany klient

    Poniedziałek, 26 września 2011

    Nadchodzi jesień, przed nami długie, najprawdopodobniej zimne i deszczowe dni. Doskonałym pomysłem na poprawę nastroju i ocieplenie atmosfery może okazać się romantyczny wieczór z ukochaną osobą i… wyśmienitym posiłkiem w tle. Jakich produktów na sklepowych półkach będą poszukiwać klienci? Podpowiadamy jak przygotować się na jesienną szarugę. Czytaj więcej »

  • Sypki zarobek

    Poniedziałek, 26 września 2011

    Cukier i sól, ryż i kasza to produkty, których w żadnym sklepie spożywczym zabraknąć nie może. Chętnie podpowiemy jakie marki warto mieć na półkach, co najczęściej wybierają konsumenci i jak nie być stratnym na sypkim biznesie. Czytaj więcej »

  • Język ciała

    Poniedziałek, 26 września 2011

    Komunikacją międzyludzką rządzą gesty. Komunikacją kolejową nikt nie rządzi i dlatego jest taka do bani. Nasze gesty to tzw. język ciała. Im dłuższy język tym sprawniejszy. Niektórzy mają jednak za długie języki – tych nazywamy plotkarzami. Już samo pokazanie języka (co często czynią dzieci) jest znakiem dezaprobaty. Jeżeli ciało nie ma języka to jest to ciało... Czytaj więcej »

  • Co w Citroënie C3 lubią kobiety?

    Poniedziałek, 26 września 2011

    Na polskim rynku zadebiutował w połowie 2010 roku. Producent postawił przed nim wówczas ambitny cel – miał zająć miejsce poprzednika, który i tak dobrze sobie poradził, sprzedając się w liczbie ponad 2 milionów egzemplarzy. Mowa o nowej wersji Citroëna C3. Czytaj więcej »

więcej artykułów